fbpx

Nie wiesz jakie zajęcia będą dla ciebie odpowiednie? Znajdziesz tutaj opis wszystkich zajęć dostępnych w naszym klubie fitness.

Aktualny grafik zajęć fitness tutaj!

 

Body Bar – to zajęcia fitness z wykorzystaniem sztang prowadzone do rytmicznej muzyki. Trening polega na wykonywaniu popularnych ćwiczeń z obciążeniem (przysiadów ze sztangą, wyciskania sztangi w staniu, w leżeniu itd.) według pokazywanej przez instruktora choreografii

Body Shape –  to nowoczesna forma ćwiczeń fitness, która wpływa na wyrzeźbienie całego ciała, ćwiczenia gwarantują poprawę samopoczucia i dają zastrzyk energii.

Brazylijskie pośladki – to seria energicznych ćwiczeń, dzięki którym wyszczuplimy 3 najbardziej problematyczne części kobiecego ciała. Dzięki ćwiczeniom ABT nasz brzuch będzie płaski, pośladki jędrniejsze, a uda szczuplejsze.

Functional Step – Połączenie tradycyjnego treningu na stepie z elementami treningu funkcjonalnego – pompki, wykroki, przysiady oraz wszystko to, co naśladuje nasz ruch w codziennym życiu.

GKWCROSS – System treningowy mający na celu w sposób wszechstronny rozwijać sprawność fizyczną odnoszącą się do dziesięciu wyznaczonych dziedzin: wydolności krążeniowo-oddechowej, wytrzymałości, siły, elastyczności, mocy, szybkości, koordynacji, zręczności, równowagi i dokładności.

HIIT – to trening interwałowy o wysokiej intensywności. Pozwala spalić tkankę tłuszczową i jednocześnie wzmocnić mięśnie. Trening HIIT polega na wykonywaniu krótkich i intensywnych ćwiczeń anaerobowych.

Start Up Fitness – Zajęcia fitness o niższej intensywności, dla osób początkujących ale nie tylko.

Trening obwodowy – jest wspaniałym narzędziem do rozwoju wytrzymałości mięśniowej, kondycji czy pozbycia się tkanki tłuszczowej. Polecany jest osobom na każdym poziomie zaawansowania. Odpowiednio wykonany przynosi dość szybkie rezultaty.

Yoga – Jest to alternatywa forma ćwiczeń dla osób poszukujących w klubach form ruchu, które przez „usprawnianie ciała” jednocześnie pozwolą się odstresować, wyciszyć, oczyścić, dając jednak ciału możliwość wzmocnienia mięśni, lepszego rozciągnięcia, poprawienia ruchomości w stawach itp. Joga obejmuje ukierunkowany zestaw ćwiczeń (pozycji), którym towarzyszy świadome kierowanie energii życiowej do poszczególnych układów ciała.

Zdrowy Kręgosłup – ćwiczenia mają na celu wzmocnienie wszystkich najważniejszych partii mięśni oraz zwiększenie sprężystości kręgosłupa. Zajęcia Zdrowy kręgosłup pomagają złagodzić następstwa nieprawidłowych nawyków. Przy regularnym treningu można wyeliminować ból lub dyskomfort pleców, a także zapobiec ich pogłębianiu.

 

GKW Fitness & Gym