fbpx

Nie wiesz jakie zajęcia będą dla ciebie odpowiednie? Znajdziesz tutaj opis wszystkich zajęć dostępnych w naszym klubie fitness.

Najedź lub dotknij zajęcia, które Cię interesują, a zobaczysz ich opis.

Zajęcia fitness o niskiej intensywności

Zajęcia na których w spokojnym tępie popracujesz nad swoim ciałem.

Start Up Fitness
Zajęcia fitness o niższej intensywności, dla osób początkujących ale nie tylko.
Yoga
Jest to alternatywa forma ćwiczeń dla osób poszukujących w klubach form ruchu, które przez „usprawnianie ciała” jednocześnie pozwolą się odstresować, wyciszyć, oczyścić, dając jednak ciału możliwość wzmocnienia mięśni, lepszego rozciągnięcia, poprawienia ruchomości w stawach itp. Joga obejmuje ukierunkowany zestaw ćwiczeń (pozycji), którym towarzyszy świadome kierowanie energii życiowej do poszczególnych układów ciała.
Zdrowy Kręgosłup
ćwiczenia mają na celu wzmocnienie wszystkich najważniejszych partii mięśni oraz zwiększenie sprężystości kręgosłupa. Zajęcia Zdrowy kręgosłup pomagają złagodzić następstwa nieprawidłowych nawyków. Przy regularnym treningu można wyeliminować ból lub dyskomfort pleców, a także zapobiec ich pogłębianiu.

Zajęcia dla dzieci 4-12lat

Zajęcia dla dzieci, które rozwiną sprawność fizyczną, poprawią koordynację, wzmocnią kości i mięśnie oraz dadzą wiele radości.

FitDzieciaki
Zajęcia fitness dla dzieci polegają na ćwiczeniach ogólnorozwojowych mających na celu wzmocnienie i podniesienie sprawności fizycznej dzieci. Kształtują wzorce ruchowe, poprawiają kondycję oraz podwyższają gibkość ciała.

Zajęcia fitness o średniej Intensywności

Zajęcia zalecane do osób, które chcą wycisk w umiarkowanym stopniu.

Body Bar
To zajęcia fitness z wykorzystaniem sztang prowadzone do rytmicznej muzyki. Trening polega na wykonywaniu popularnych ćwiczeń z obciążeniem (przysiadów ze sztangą, wyciskania sztangi w staniu, w leżeniu itd.) według pokazywanej przez instruktora choreografii
Brazylijskie pośladki
To seria energicznych ćwiczeń, dzięki którym wyszczuplimy 3 najbardziej problematyczne części kobiecego ciała. Dzięki ćwiczeniom ABT nasz brzuch będzie płaski, pośladki jędrniejsze, a uda szczuplejsze.
Brzuch Uda Pośladki
To zestaw ćwiczeń pozwalających wyrzeźbić dolne partie ciała. Są to zajęcia, które pozwalają spalić tkankę tłuszczową w problematycznych dla kobiet strefach, a także wzmocnić mięśnie i wymodelować sylwetkę bez ryzyka nadmiernego rozrostu masy mięśniowej. Brzuch uda pośladki to zajęcia ujędrniające i wzmacniające dolne partie mięśniowe: brzucha, pleców, pośladków i ud. Zdecydowaną większość ćwiczeń wykonuje się w pozycjach niskich izolowanych, działając na wybrane partie mięśniowe. Cechą charakterystyczną jest wielokrotne powtarzanie tych samych ćwiczeń z umiarkowaną lub dużą intensywnością. Ćwiczenia te mają na celu poprawę kondycji, koordynacji ruchowej i ogólnego samopoczucia. Wspaniale wpływają na przyspieszenie spalania tkanki tłuszczowej oraz wspomagają walkę z cellulitem
FATBURNING
Ćwiczenia aerobowe o średniej intensywności ukierunkowane na spalanie tkanki tłuszczowej. Wzmacniają układ oddechowy i krążenia oraz poprawiają koordynację ruchową. Oparte na prostych układach choreograficznych, doskonale przygotowują do trudniejszych form zajęć.
Functional Step
Połączenie tradycyjnego treningu na stepie z elementami treningu funkcjonalnego – pompki, wykroki, przysiady oraz wszystko to, co naśladuje nasz ruch w codziennym życiu.
GKWCROSS grupa początkująca
Zajęcia dla osób chcących zacząć swoją przygodę z Crossfitem ale nie tylko. Cross to system treningowy mający na celu w sposób wszechstronny rozwijać sprawność fizyczną odnoszącą się do dziesięciu wyznaczonych dziedzin wydolności krążeniowo-oddechowej, wytrzymałości, siły, elastyczności, mocy, szybkości, koordynacji, zręczności, równowagi i dokładności.
Mocne Ciało
Zajęcia mające na celu wzmocnienie najważniejszych grup mięśniowych, czyli mięśni grzbietu, nóg i ramion przy użyciu lekkich sztang, odważników kettlebell oraz gum oporowych. Na zajęciach skupiać będziemy się na najważniejszych wzorcach ruchowych, dzięki czemu poczujesz moc podczas wykonywania codziennych czynności.
TBC
To zajęcia ogólnorozwojowe dla całego ciała: zawierają ćwiczenia wzmacniające i wysiłek aerobowy. Na tych zajęciach wykorzystujemy różnego rodzaju przybory, jak: ciężarki, gumy, stepy, czasem piłki i sztangi.TBC (ang. Total Body Conditioning) to jedna z najpopularniejszych form zajęć fitness, która zapewni trening mięśni całego ciała przy pomocy odpowiednio dobranego zestawu ćwiczeń. TBC jest treningiem ogólnorozwojowym i kompleksowym, skupiającym się na ćwiczeniach mięśni wszystkich partii ciała. Ogólnie zajęcia zawierają dwie grupy ćwiczeń: siłowe, które pozwalają wyrzeźbienie mięśni oraz aerobowe, które zapewniają spalanie i redukcję tkanki tłuszczowej. Trening pozytywnie również wpływa na zwiększenie wydolności organizmu oraz wzmocnienie siły mięśni.
Trening Funkcjonalny
To nowoczesne podejście do treningu, którego podstawą są ćwiczenia wielostawowe. Wykonywane ćwiczenia podczas treningu funkcjonalnego są bardzo podobne do ruchów codziennego życia. Podczas zajęć najczęściej wykorzystuje się ćwiczenia z własnym ciężarem ciała. Podczas tego treningu angażuje się wszystkie partie mięśni, partie mięśni centralnych jak również mięśnie głębokie. Trening funkcjonalny może być wykonywany w powtarzanych seriach w określonej liczbie powtórzeń, jak również można wykonywać dane ćwiczenia w określonym czasie. Ponadto trening funkcjonalny można wykonywać na zasadzie treningu obwodowego.
Trening obwodowy
Jest wspaniałym narzędziem do rozwoju wytrzymałości mięśniowej, kondycji czy pozbycia się tkanki tłuszczowej. Polecany jest osobom na każdym poziomie zaawansowania. Odpowiednio wykonany przynosi dość szybkie rezultaty.

Zajęcia fitness o dużej intensywności.

Zajęcia na których wyciśniesz ostatnie poty. Nawet najbardziej wymagająca osoba wyjdzie zadowolona po ciężkim treningu.

Boks
Trening bokserski ma na celu naukę prawidłowej techniki wyprowadzania ciosów, stosowania uników i bloków oraz naukę prawidłowej podstawy i poruszania się. Treningi doskonale wpływają na poprawę kondycji, szybkości, zwinności, koordynacji ruchowej, podnoszą pewność siebie i dają dużo satysfakcji.
GKWCROSS
System treningowy mający na celu w sposób wszechstronny rozwijać sprawność fizyczną odnoszącą się do dziesięciu wyznaczonych dziedzin: wydolności krążeniowo-oddechowej, wytrzymałości, siły, elastyczności, mocy, szybkości, koordynacji, zręczności, równowagi i dokładności.
GKW Fitness & Gym
Masz dodatkowe pytania?
napisz lub zadzwoń!