fbpx

Nie wiesz jakie zajęcia będą dla ciebie odpowiednie? Znajdziesz tutaj opis wszystkich zajęć dostępnych w naszym klubie fitness.

Najedź lub dotknij zajęcia, które Cię interesują, a zobaczysz ich opis.

Zajęcia fitness o niskiej intensywności

Zajęcia na których w spokojnym tępie popracujesz nad swoim ciałem.

Yoga
Jest to alternatywa forma ćwiczeń dla osób poszukujących w klubach form ruchu, które przez „usprawnianie ciała” jednocześnie pozwolą się odstresować, wyciszyć, oczyścić, dając jednak ciału możliwość wzmocnienia mięśni, lepszego rozciągnięcia, poprawienia ruchomości w stawach itp. Joga obejmuje ukierunkowany zestaw ćwiczeń (pozycji), którym towarzyszy świadome kierowanie energii życiowej do poszczególnych układów ciała.
Zdrowy Kręgosłup
ćwiczenia mają na celu wzmocnienie wszystkich najważniejszych partii mięśni oraz zwiększenie sprężystości kręgosłupa. Zajęcia Zdrowy kręgosłup pomagają złagodzić następstwa nieprawidłowych nawyków. Przy regularnym treningu można wyeliminować ból lub dyskomfort pleców, a także zapobiec ich pogłębianiu.
Stretching z rolowaniem

Zajęcia fitness o średniej Intensywności

Zajęcia zalecane do osób, które chcą wycisk w umiarkowanym stopniu.

Brazylijskie pośladki
To seria energicznych ćwiczeń, dzięki którym wyszczuplimy 3 najbardziej problematyczne części kobiecego ciała. Dzięki ćwiczeniom ABT nasz brzuch będzie płaski, pośladki jędrniejsze, a uda szczuplejsze.
Brzuch Uda Pośladki
To zestaw ćwiczeń pozwalających wyrzeźbić dolne partie ciała. Są to zajęcia, które pozwalają spalić tkankę tłuszczową w problematycznych dla kobiet strefach, a także wzmocnić mięśnie i wymodelować sylwetkę bez ryzyka nadmiernego rozrostu masy mięśniowej. Brzuch uda pośladki to zajęcia ujędrniające i wzmacniające dolne partie mięśniowe: brzucha, pleców, pośladków i ud. Zdecydowaną większość ćwiczeń wykonuje się w pozycjach niskich izolowanych, działając na wybrane partie mięśniowe. Cechą charakterystyczną jest wielokrotne powtarzanie tych samych ćwiczeń z umiarkowaną lub dużą intensywnością. Ćwiczenia te mają na celu poprawę kondycji, koordynacji ruchowej i ogólnego samopoczucia. Wspaniale wpływają na przyspieszenie spalania tkanki tłuszczowej oraz wspomagają walkę z cellulitem
Functional Step
Połączenie tradycyjnego treningu na stepie z elementami treningu funkcjonalnego – pompki, wykroki, przysiady oraz wszystko to, co naśladuje nasz ruch w codziennym życiu.
Trening Funkcjonalny
To nowoczesne podejście do treningu, którego podstawą są ćwiczenia wielostawowe. Wykonywane ćwiczenia podczas treningu funkcjonalnego są bardzo podobne do ruchów codziennego życia. Podczas zajęć najczęściej wykorzystuje się ćwiczenia z własnym ciężarem ciała. Podczas tego treningu angażuje się wszystkie partie mięśni, partie mięśni centralnych jak również mięśnie głębokie. Trening funkcjonalny może być wykonywany w powtarzanych seriach w określonej liczbie powtórzeń, jak również można wykonywać dane ćwiczenia w określonym czasie. Ponadto trening funkcjonalny można wykonywać na zasadzie treningu obwodowego.
Trening obwodowy
Jest wspaniałym narzędziem do rozwoju wytrzymałości mięśniowej, kondycji czy pozbycia się tkanki tłuszczowej. Polecany jest osobom na każdym poziomie zaawansowania. Odpowiednio wykonany przynosi dość szybkie rezultaty.

Zajęcia fitness o dużej intensywności.

Zajęcia na których wyciśniesz ostatnie poty. Nawet najbardziej wymagająca osoba wyjdzie zadowolona po ciężkim treningu.

Boks
Trening bokserski ma na celu naukę prawidłowej techniki wyprowadzania ciosów, stosowania uników i bloków oraz naukę prawidłowej podstawy i poruszania się. Treningi doskonale wpływają na poprawę kondycji, szybkości, zwinności, koordynacji ruchowej, podnoszą pewność siebie i dają dużo satysfakcji.
GKWCROSS
System treningowy mający na celu w sposób wszechstronny rozwijać sprawność fizyczną odnoszącą się do dziesięciu wyznaczonych dziedzin: wydolności krążeniowo-oddechowej, wytrzymałości, siły, elastyczności, mocy, szybkości, koordynacji, zręczności, równowagi i dokładności.

Zajęcia poranne

Zajęcia, które odbywają się rano. Idealne dla osób, które potrzebują mocnego pobudzenia i naładowania energii z samego rana.

Tabata
Trening interwałowy, na którym w krótkim czasie spalisz kalorie nie tylko podczas ćwiczeń, ale także i po nich.
Full Body Workout
Trening, na którym zaangażujesz każdą cześć swojego ciała zaczynaja od barków, przechodząc przed brzuch pośladki, a kończąc na nogach. Ten trening dedykowany jest osobom, które chcą pozbyć się zbędnych kilogramów wysmuklić sylwetkę i naładować baterie na resztę dnia.
GKW Fitness & Gym
Masz dodatkowe pytania?
napisz lub zadzwoń!