fbpx

Nie wiesz jakie zajęcia będą dla ciebie odpowiednie? Znajdziesz tutaj opis wszystkich zajęć dostępnych w naszym klubie fitness.

Najedź lub dotknij zajęcia, które Cię interesują, a zobaczysz ich opis.

Zajęcia fitness o niskiej intensywności

Zajęcia na których w spokojnym tempie popracujesz nad swoim ciałem.

Yoga
Jest to alternatywa forma ćwiczeń dla osób poszukujących w klubach form ruchu, które przez „usprawnianie ciała” jednocześnie pozwolą się odstresować, wyciszyć, oczyścić, dając jednak ciału możliwość wzmocnienia mięśni, lepszego rozciągnięcia, poprawienia ruchomości w stawach itp. Joga obejmuje ukierunkowany zestaw ćwiczeń (pozycji), którym towarzyszy świadome kierowanie energii życiowej do poszczególnych układów ciała.
Zdrowy Kręgosłup
ćwiczenia mają na celu wzmocnienie wszystkich najważniejszych partii mięśni oraz zwiększenie sprężystości kręgosłupa. Zajęcia Zdrowy kręgosłup pomagają złagodzić następstwa nieprawidłowych nawyków. Przy regularnym treningu można wyeliminować ból lub dyskomfort pleców, a także zapobiec ich pogłębianiu.

Zajęcia fitness o średniej Intensywności

Zajęcia zalecane do osób, które chcą wycisk w umiarkowanym stopniu.

Brazylijskie pośladki
To seria energicznych ćwiczeń, dzięki którym wyszczuplimy 3 najbardziej problematyczne części kobiecego ciała. Dzięki ćwiczeniom ABT nasz brzuch będzie płaski, pośladki jędrniejsze, a uda szczuplejsze.
Brzuch Uda Pośladki
To zestaw ćwiczeń pozwalających wyrzeźbić dolne partie ciała. Są to zajęcia, które pozwalają spalić tkankę tłuszczową w problematycznych dla kobiet strefach, a także wzmocnić mięśnie i wymodelować sylwetkę bez ryzyka nadmiernego rozrostu masy mięśniowej. Brzuch uda pośladki to zajęcia ujędrniające i wzmacniające dolne partie mięśniowe: brzucha, pleców, pośladków i ud. Zdecydowaną większość ćwiczeń wykonuje się w pozycjach niskich izolowanych, działając na wybrane partie mięśniowe. Cechą charakterystyczną jest wielokrotne powtarzanie tych samych ćwiczeń z umiarkowaną lub dużą intensywnością. Ćwiczenia te mają na celu poprawę kondycji, koordynacji ruchowej i ogólnego samopoczucia. Wspaniale wpływają na przyspieszenie spalania tkanki tłuszczowej oraz wspomagają walkę z cellulitem
Trening obwodowy
Jest wspaniałym narzędziem do rozwoju wytrzymałości mięśniowej, kondycji czy pozbycia się tkanki tłuszczowej. Polecany jest osobom na każdym poziomie zaawansowania. Odpowiednio wykonany przynosi dość szybkie rezultaty.
Forma na lato
Intensywny trening całego ciała spalający tkankę tłuszczową oraz modelujący te partie, które pragniemy odsłonić latem na plaży. Dzięki interwałowemu charakterowi zajęć spalisz mnóstwo kalorii nie tylko w trakcie treningu, ale również wiele godzin po nim. Na zajęciach poznasz ćwiczenia z ciężarem własnego ciała jak i z wykorzystaniem różnego rodzaju sprzętu. Dzięki temu zrobisz nie tylko formę na to lato, ale również zbudujesz nawyki które zostaną z Tobą na lata.
Rzeźba i siła na lato
Zajęcia, na których poprawisz swoją siłę, a co najważniejsze sylwetkę! Popracujesz nad całą sylwetką, kładąc główny nacisk na brzuch. Zajęcia dla każdego! Gwarancja poczucia poszczególnych partii mięśni zapewniona. Trening zarówno z własną masą ciała jak i z wolnym ciężarem. Idealne zajęcia, które przygotują Twoją sylwetkę w krótkim czasie do lata.

Zajęcia fitness o dużej intensywności.

Zajęcia na których wyciśniesz ostatnie poty. Nawet najbardziej wymagająca osoba wyjdzie zadowolona po ciężkim treningu.

Boks
Trening bokserski ma na celu naukę prawidłowej techniki wyprowadzania ciosów, stosowania uników i bloków oraz naukę prawidłowej podstawy i poruszania się. Treningi doskonale wpływają na poprawę kondycji, szybkości, zwinności, koordynacji ruchowej, podnoszą pewność siebie i dają dużo satysfakcji.
Full Body Workout
Zajęcia, które odbywają się rano. Idealne dla osób, które potrzebują mocnego pobudzenia i naładowania energii z samego rana.
GKW Fitness & Gym
Masz dodatkowe pytania?
napisz lub zadzwoń!