fbpx

Nie wiesz jakie zajęcia będą dla ciebie odpowiednie? Znajdziesz tutaj opis wszystkich zajęć dostępnych w naszym klubie fitness.

Aktualny grafik zajęć fitness tutaj!

 

Body Bar – to zajęcia fitness z wykorzystaniem sztang prowadzone do rytmicznej muzyki. Trening polega na wykonywaniu popularnych ćwiczeń z obciążeniem (przysiadów ze sztangą, wyciskania sztangi w staniu, w leżeniu itd.) według pokazywanej przez instruktora choreografii

 

Body Shape –  to nowoczesna forma ćwiczeń fitness, która wpływa na wyrzeźbienie całego ciała, ćwiczenia gwarantują poprawę samopoczucia i dają zastrzyk energii.

 

Brazylijskie pośladki – to seria energicznych ćwiczeń, dzięki którym wyszczuplimy 3 najbardziej problematyczne części kobiecego ciała. Dzięki ćwiczeniom ABT nasz brzuch będzie płaski, pośladki jędrniejsze, a uda szczuplejsze.

GKW finess & Gym Brazylijskie pośladki

Functional Step – Połączenie tradycyjnego treningu na stepie z elementami treningu funkcjonalnego – pompki, wykroki, przysiady oraz wszystko to, co naśladuje nasz ruch w codziennym życiu.

 

GKWCROSS – System treningowy mający na celu w sposób wszechstronny rozwijać sprawność fizyczną odnoszącą się do dziesięciu wyznaczonych dziedzin: wydolności krążeniowo-oddechowej, wytrzymałości, siły, elastyczności, mocy, szybkości, koordynacji, zręczności, równowagi i dokładności.

Crossfit na siłowni GKW w Stęszewie

HIIT – to trening interwałowy o wysokiej intensywności. Pozwala spalić tkankę tłuszczową i jednocześnie wzmocnić mięśnie. Trening HIIT polega na wykonywaniu krótkich i intensywnych ćwiczeń anaerobowych.

 

Start Up Fitness – Zajęcia fitness o niższej intensywności, dla osób początkujących ale nie tylko.

 

Trening obwodowy – jest wspaniałym narzędziem do rozwoju wytrzymałości mięśniowej, kondycji czy pozbycia się tkanki tłuszczowej. Polecany jest osobom na każdym poziomie zaawansowania. Odpowiednio wykonany przynosi dość szybkie rezultaty.

 

Yoga – Jest to alternatywa forma ćwiczeń dla osób poszukujących w klubach form ruchu, które przez „usprawnianie ciała” jednocześnie pozwolą się odstresować, wyciszyć, oczyścić, dając jednak ciału możliwość wzmocnienia mięśni, lepszego rozciągnięcia, poprawienia ruchomości w stawach itp. Joga obejmuje ukierunkowany zestaw ćwiczeń (pozycji), którym towarzyszy świadome kierowanie energii życiowej do poszczególnych układów ciała.

Zajęcia z yogi dla wszyskich w Stęszewie GKW Fitness & Gym

Zdrowy Kręgosłup – ćwiczenia mają na celu wzmocnienie wszystkich najważniejszych partii mięśni oraz zwiększenie sprężystości kręgosłupa. Zajęcia Zdrowy kręgosłup pomagają złagodzić następstwa nieprawidłowych nawyków. Przy regularnym treningu można wyeliminować ból lub dyskomfort pleców, a także zapobiec ich pogłębianiu.

 

Trening Funkcjonalny – To nowoczesne podejście do treningu, którego podstawą są ćwiczenia wielostawowe. Wykonywane ćwiczenia podczas treningu funkcjonalnego są bardzo podobne do ruchów codziennego życia. Podczas zajęć najczęściej wykorzystuje się ćwiczenia z własnym ciężarem ciała. Podczas tego treningu angażuje się wszystkie partie mięśni, partie mięśni centralnych jak również mięśnie głębokie.
Trening funkcjonalny może być wykonywany w powtarzanych seriach w określonej liczbie powtórzeń, jak również można wykonywać dane ćwiczenia w określonym czasie. Ponadto trening funkcjonalny można wykonywać na zasadzie treningu obwodowego.

Mobility – to zajęcia oparte o swego rodzaju “automasaż” przy którym redukujemy sztywności, “spięcia” mięśni czy uczucia, że w kilku miejscach gdzieś ten mięsień jest zgrubiały. To zajęcia nauki masowania ciała przy pomocy rollerów, piłek oraz działania na rzecz poprawy mobilności ciała. Podczas zajęć rozluźnisz spięte partie ciała oraz zdejmiesz z siebie gromadzony stres. Dobrze wykonane rolowanie przynosi szybkie efekty w postaci wypoczętych mięśni i braku nieprzyjemnego uczucia zakwasów po treningu. Rollowanie wpływa również pozytywnie na poprawę krążenia krwi a co za tym idzie na ogólny stan zdrowia. Dodatkowo zajęcia wpływają na redukcję cellulitu i poprawę elastyczności skóry.  

 

TBC –  to zajęcia ogólnorozwojowe dla całego ciała: zawierają ćwiczenia wzmacniające i wysiłek aerobowy. Na tych zajęciach wykorzystujemy różnego rodzaju przybory, jak: ciężarki, gumy, stepy, czasem piłki i sztangi.TBC (ang. Total Body Conditioning) to jedna z najpopularniejszych form zajęć fitness, która zapewni trening mięśni całego ciała przy pomocy odpowiednio dobranego zestawu ćwiczeń. TBC jest treningiem ogólnorozwojowym i kompleksowym, skupiającym się na ćwiczeniach mięśni wszystkich partii ciała. Ogólnie zajęcia zawierają dwie grupy ćwiczeń: siłowe, które pozwalają wyrzeźbienie mięśni oraz aerobowe, które zapewniają spalanie i redukcję tkanki tłuszczowej. Trening pozytywnie również wpływa na zwiększenie wydolności organizmu oraz wzmocnienie siły mięśni.  

 

Mocne Ciało – Zajęcia mające na celu wzmocnienie najważniejszych grup mięśniowych, czyli mięśni grzbietu, nóg i ramion przy użyciu lekkich sztang, odważników kettlebell oraz gum oporowych. Na zajęciach skupiać będziemy się na najważniejszych wzorcach ruchowych, dzięki czemu poczujesz moc podczas wykonywania codziennych czynności.

 

 

 

 

 

GKW Fitness & Gym