fbpx

Nie wiesz jakie zajęcia będą dla ciebie odpowiednie? Znajdziesz tutaj opis wszystkich zajęć dostępnych w naszym klubie fitness.

Najedź lub dotknij zajęcia, które Cię interesują, a zobaczysz ich opis.

Zajęcia fitness o niskiej intensywności

Zajęcia na których w spokojnym tempie popracujesz nad swoim ciałem.

Yoga
Jest to alternatywa forma ćwiczeń dla osób poszukujących w klubach form ruchu, które przez „usprawnianie ciała” jednocześnie pozwolą się odstresować, wyciszyć, oczyścić, dając jednak ciału możliwość wzmocnienia mięśni, lepszego rozciągnięcia, poprawienia ruchomości w stawach itp. Joga obejmuje ukierunkowany zestaw ćwiczeń (pozycji), którym towarzyszy świadome kierowanie energii życiowej do poszczególnych układów ciała.
Zdrowy Kręgosłup
ćwiczenia mają na celu wzmocnienie wszystkich najważniejszych partii mięśni oraz zwiększenie sprężystości kręgosłupa. Zajęcia Zdrowy kręgosłup pomagają złagodzić następstwa nieprawidłowych nawyków. Przy regularnym treningu można wyeliminować ból lub dyskomfort pleców, a także zapobiec ich pogłębianiu.
Trening Prozdrowotny
Trening Prozdrowotny to idealna opcja dla osób, które chciałyby zadbać w szczególności o swoje zdrowie oraz dobre samopoczucie. Są to zajęcia o niskiej intensywności. Jest to trening idealny dla osób po rekonwalescencji, zmagających się z rożnymi dolegliwościami, bólami kręgosłupa czy też poprawie wydolności krążeniowo-oddechowe. Doskonalenie koordynacji ruchowej w trakcie gimnastyki, w prostych sekwencjach ruchowych redukując napięcia. Podczas zajęć skupiamy się na wzmocnieniu stawów oraz poprawienie mobilności ciała, co skutkuje poprawą wykonywania codziennych czynności.
Pilates
Pilates łączy ćwiczenia fizyczne z koncentracją umysłu i kontrolą oddechu. Ten program nie wymaga dużego wysiłku fizycznego, a pozwala uzyskać zdumiewające efekty - wspaniałą sylwetkę i równowagę psychiczną. Jest to bardziej aktywna i dynamiczna forma yogi, jest przydatna do skutecznego napinania ciała. Zajęcia pilates są dobre dla każdego, również dla osób w starszym wieku, a nawet kobiet w ciąży.

Zajęcia fitness o średniej Intensywności

Zajęcia zalecane do osób, które chcą wycisk w umiarkowanym stopniu.

Brazylijskie pośladki
To seria energicznych ćwiczeń, dzięki którym wyszczuplimy 3 najbardziej problematyczne części kobiecego ciała. Dzięki ćwiczeniom ABT nasz brzuch będzie płaski, pośladki jędrniejsze, a uda szczuplejsze.
Brzuch Uda Pośladki
To zestaw ćwiczeń pozwalających wyrzeźbić dolne partie ciała. Są to zajęcia, które pozwalają spalić tkankę tłuszczową w problematycznych dla kobiet strefach, a także wzmocnić mięśnie i wymodelować sylwetkę bez ryzyka nadmiernego rozrostu masy mięśniowej. Brzuch uda pośladki to zajęcia ujędrniające i wzmacniające dolne partie mięśniowe: brzucha, pleców, pośladków i ud. Zdecydowaną większość ćwiczeń wykonuje się w pozycjach niskich izolowanych, działając na wybrane partie mięśniowe. Cechą charakterystyczną jest wielokrotne powtarzanie tych samych ćwiczeń z umiarkowaną lub dużą intensywnością. Ćwiczenia te mają na celu poprawę kondycji, koordynacji ruchowej i ogólnego samopoczucia. Wspaniale wpływają na przyspieszenie spalania tkanki tłuszczowej oraz wspomagają walkę z cellulitem
Trening obwodowy
Jest wspaniałym narzędziem do rozwoju wytrzymałości mięśniowej, kondycji czy pozbycia się tkanki tłuszczowej. Polecany jest osobom na każdym poziomie zaawansowania. Odpowiednio wykonany przynosi dość szybkie rezultaty.
Body Shape
Body Shape to nowoczesna forma ćwiczeń fitness, która wpływa na wyrzeźbienie całego ciała, ćwiczenia gwarantują poprawę samopoczucia i dają zastrzyk energii.
Boks
Boks jest jednym z najstarszych sportów, znanym już w starożytnych Rzymie i Grecji. Ciosy bokserskie stanowią podstawowy element techniki w walce bokserskiej. Trening bokserski ma na celu naukę prawidłowej techniki wyprowadzania ciosów, stosowania uników i bloków oraz naukę prawidłowej podstawy i poruszania się. Treningi doskonale wpływają na poprawę kondycji, szybkości, zwinności, koordynacji ruchowej, podnoszą pewność siebie i dają dużo satysfakcji.
Gym Time
Zajęcia, które pozwolą oswoić Ci się z dolną strefą na siłowni. Są idealne dla osób, które nie do końca wiedzą jak korzystać ze sprzętu oraz maszyn na strefie siłowej. Zajęcia w grupie dodadzą Ci odwagi odnaleźć się na siłowni, świadomie korzystać ze sprzętu, który się tam znajduje oraz sprawią, że bez problemu będziesz w stanie wykonać swój indywidualny trening w przyszłości.
GKWCROSS - Grupa początkująca
Zajęcia przeznaczone są dla osób, które chcą zacząć swoją przygodę z crossfitem, trenowały wcześniej, lecz miały długą przerwę od treningów oraz dla osób aktywnych fizycznie, które jeszcze nie maiły okazji ćwiczyć crossfit’u. System treningowy mający na celu w sposób wszechstronny rozwijać sprawność fizyczną odnoszącą się do dziesięciu wyznaczonych dziedzin: wydolności krążeniowo-oddechowej, wytrzymałości, siły, elastyczności, mocy, szybkości, koordynacji, zręczności, równowagi i dokładności. Zajęcia grupowe skupiające się głównie na technicznych aspektach.

Zajęcia fitness o dużej intensywności.

Zajęcia na których wyciśniesz ostatnie poty. Nawet najbardziej wymagająca osoba wyjdzie zadowolona po ciężkim treningu.

Full Body Workout
Zajęcia wzmacniające całe ciało o charakterze wytrzymałościowo siłowym. Ćwiczenia z wykorzystaniem ciężaru własnego ciała jak i różnorodnego sprzętu fitness. Dzięki interwałowej formie treningu spalisz mnóstwo kalorii zarówno podczas zajęć jak i do kilku godzin po. Dzięki tym zajęciom ujędrnisz i przygotujesz swoje ciało na lato.
GKWCROSS - Grupa średniozaawansowana
System treningowy mający na celu zwiększeniu Twojej siły ogólnej. Treningi siły i dynamiki pomogą Ci również w zwiększeniu, gęstości tkanki mięśniowej, poprawie dynamiki, u starszych sportowców opóźnią proces starzenia. Zajęcia o wysokiej intensywności.
Turbo Spalanie
Turbo Spalanie to połączenie treningu interwałowego z elementami treningu siłowego. Chcesz spalić nadmiar tkanki tłuszczowej? Trafiłeś/aś na idealne zajęcia! Interwałowy charakter zajęć sprawi, że spalisz kalorie nie tylko w czasie zajęć, ale także po nich. Są to jedne z bardziej intensywnych zajęć, które angażują wszystkie partie mięśniowe ze szczególnym uwzględnieniem mięśni brzucha. Uczestnicy zajęć wykorzystują różnego rodzaju sprzęt, np. stepy, hantle, minibandy. Na zajęciach gwarantujemy niesamowitą atmosferę oraz litry wylanego potu.
Espresso
Doskonałe zajęcia metaboliczne dla osób z napiętym grafikiem, które skutecznie chcą zredukować tkankę tłuszczową nie mając czasu. Angażuje wiele grup mięśniowych, co wpływa na rzeźbienie sylwetki oraz poprawę wydolności tlenowej i beztlenowej organizmu. Dzięki ćwiczeniom podczas zajęć poprawisz swoją wytrzymałość i wydolność organizmu.

Zajęcia dla dzieci

Poniedziałek 17:00 FIT DZIECIAKI (10-15 lat) instruktor Mikołaj Lewandowski | Wtorek 16:30 MUSICAL DANCE (6-15 lat) instruktorka Kamila Dziewulska | Środa 17:00 BALET (3-6lat)instruktorka Kamila Dziewulska

Fit Dzieciaki
Koszt jednych zajęć to : 20 zł - Jeśli dziecko mieści się w danym przedziale wiekowym różnych zajęć może chodzić na więcej niż jedne zajęcia w tygodniu. - Ilość miejsc ograniczona ! Obowiązują zapisy na recepcji w klubie. - Jest również opcja utworzenia nowych grup w momencie zebrania odpowiedniej ilości osób.
Musical Dance
Koszt jednych zajęć to : 20 zł - Jeśli dziecko mieści się w danym przedziale wiekowym różnych zajęć może chodzić na więcej niż jedne zajęcia w tygodniu. - Ilość miejsc ograniczona ! Obowiązują zapisy na recepcji w klubie. - Jest również opcja utworzenia nowych grup w momencie zebrania odpowiedniej ilości osób.
Balet
Koszt jednych zajęć to : 20 zł - Jeśli dziecko mieści się w danym przedziale wiekowym różnych zajęć może chodzić na więcej niż jedne zajęcia w tygodniu. - Ilość miejsc ograniczona ! Obowiązują zapisy na recepcji w klubie. - Jest również opcja utworzenia nowych grup w momencie zebrania odpowiedniej ilości osób.

Stacjonarny dyżur trenera

Podczas dyżuru możesz zapytać trenera o poprawność wykonywanego ćwiczenia, zapytać o nurtujące pytania, na temat treningu, odżywiania czy suplementacji. Jest on po to, aby pokazać Ci do czego służą maszyny lub akcesoria, znajdujące na Naszej siłowni lub podpowiedzieć jakie ćwiczenia możesz za pomocą nich wykonywać.

Stacjonarny dyżur trenera
Obecnie dyżur trenera na siłowni odbywać się będzie w poniedziałki o 18:00 i w czwartki o 19:00. Aby skorzystać z pomocy Naszego trenera dyżurnego - nie potrzebujesz posiadać karnetu OPEN (na zajęcia grupowe), wystarczy podstawowa opcja.
GKW Fitness & Gym
Masz dodatkowe pytania?
napisz lub zadzwoń!