fbpx

Dlaczego nie widzę efektów?


Zdrowe odżywianie i regularne treningi to już połowa sukcesu. Dlatego też warto zacząć ćwiczyć i odstawić  niezdrowe nawyki na bok. Co wtedy gdy waga stoi? Nie idzie ani w dół ani w górę? A gdzie te mięśnie?

5 POWODÓW DLA KTÓRYCH NIE WIDAĆ EFEKTÓW:

1. Zbyt wysokie oczekiwania

Zastanawiałaś/eś się może, że to Twoje oczekiwania są zbyt wysokie, a nie wyniki za niskie?
Zacznij cieszyć się małymi rzeczami.
Czy wciskasz się już w ulubione jeansy? Czy pobieganie z psem nie wywołuje już u Ciebie zadyszki?
Tak, to z właśnie z tych małych zwycięstw powinniśmy się już cieszyć.

2. Stres/ Przemęczenie

Dieta, treningi… do pełni brakuje tylko spokoju ducha i odpowiedniej dawki snu.
Pamiętaj, że stres może spowodować magazynowanie tłuszczu, zamiast go spalać! Postaraj się nie przejmować tyloma rzeczami, czasem odpuścić i nie denerwuj się na zapas.

3. Przejadanie się

Pobiegane, pomaszerowane, pojeżdżone, a może jeszcze popływane? Jeśli Twoim celem jest schudniecie, nie możesz od razu po treningu rzucać się na tonę jedzenia.
Deficyt kaloryczny przyda Ci się także gdy chcesz uzyskać efekt lekko zarysowanych mięśni.
Postaraj się nie dodawać nadprogramowych kalorii i pilnuj wielkość porcji!

4.Stawiaj sobie wyzwania

Nasze ciało szybko przyzwyczaja się do do długości i intensywności ćwiczeń dlatego warto co jakiś czas zmienić liczbę serii/powtórzeń/ćwiczenia/czas trwania treningu. Warto też co jakiś czas lekko zmodyfikować swój plan treningowy, lub przyjść na inne zajęcia fitness do naszego klubu.

5.Co chwilę to samo.

Masz swoje ulubione zajęcia, ćwiczenia? To super! Jednak dobrze wiemy, że nie możemy ograniczać się tylko do jednego rodzaju treningu!
„ Jeśli chcesz tego, czego Ci brakuje, musisz zacząć robić to, czego dotychczas nie robiłaś”.

„Jak szybko zobaczę efekty ćwiczeń?” – Najczęściej zadawane pytanie, gdy zaczynamy swoją przygodę z siłownią.

-> Zmiany zachodzą u każdego inaczej. Co za tym stoi?
* Stan zdrowia
* Metabolizm
* Typ sylwetki
* Dotychczasowa aktywność fizyczna
* Nawyki żywieniowe
Już wszystko jasne od czego zależy ile będziemy musieli czekać na efekty naszych działań.

Jeśli nie poddałeś się po pierwszy treningu, to z każdym następnym będziesz widzieć zmiany w swoje sylwetce. Wkrótce zacznie ubywać tkanki tłuszczowej, a pokażą się mięśnie.

Jeśli masz pytania zapraszam na konsultacje w środy 18:00 – 18:30; 18:30-19:00

Anita Piątyszek Fat Burning, TBC, Zdrowy Kręgosłup

Anita Piątyszek – Trenerka Personalna, insturkotra fitness

GKW Fitness & Gym